06 martie 2008

Dureri de cap

M-a apucat o durere grozava de cap, nu am un motiv fix, dar am as o stare de 'Je m'en fish' de nici nu pot sa va explic. E faptul ca in ultimele zile am fost practic sufocat cu lucru si cu proiecte.

Ieri am a avut de dat un test Cabridge care , daca il iau , acrediteza faptul ca stiu "Engleza in afaceri". De atunci au inceput problemele, pentru ca , vedeti voi, eu pe vara am lucrat la Junior Achivment.

Ii cunosc pe majoritatea de acolo si uite ca ei erau si organizatorii acestui test. Dupa ce ne-au fost impartite testele am observat ca am primit:

* 7 foaie de rezolvare,
* 7 foaie cu intrebarile,
* 9 foaie cu studiul de caz,

Ca sa va puteti imagina, toate astea trebuia sa le inghesui intr-un spatiu de marimea unei masute de cafea, asa ca i-am intrebat :

-Dorin..?!?

Din fata salii de examen mi se raspunde:

-Da, Alex, ai o intrebare??

-Mai mult o observatie, dc sunt atatea foi de examen?

Atata mi-a trebuit, am fost automat mustrat de catre o persoane si fiindca celeleate au crezut ca face o treaba de mantuiala, am mai luat o portie de mustrare si mi sa batut si obrazul. Asta pentru intrebarea indeosebi de deplasata pe care am pus-o /:)

Dragi mei , nu stiu cum va simteai voi dar eu aveam emotii si poate am pus intrebari deplasate, dar nu e frumos sa ma faceti un exemplu doar fiindca ma cunosteti de mai mult timp (aparentele, deseori, inseala). Nu cred ca am fost singurul care facea glume pe acolo :-w , multe persoane aveau emotii.

Eu intaleg ca poate din punctu de vedere al baiatului care facea pachete pentru provincie nu merit foarte mult respect, nici nu cer foarte mult. Dar ganditi-va si voi cum m-am putut eu concentra la primele intrebari cand imi zvacnea o vena in tampla. Nu ca nu as aprecia ce faceti, dar asta nu e o scuza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu