03 martie 2008

Carul Fantomatic

De dimineata ma uitam la emisiunea lu Mircea Badea care a povestit ca aseara, otv-ul, s-a dus sa filmeze casa bantuita de Bacau. Dialogul , dupa spusele lu Mircica, a sunat cam asa:

Dan Diaconscu: Buna seara, suntem in direct cu casa bantuita unde se afla reporterul nostru. Buna seara, ce se intampla?
Reporter: Nu se intampla nimic.
D: Cum nu se intample nimic!? Eu vad ca o fereastra se misca!?!
R: Fereastra se misca deoarece pe acolo trec cablurile carului nostru de reportaj iar de fiecare data cand se trage de cablu, se misca si fereastra.
D: Dar imi spuneai mai devreme de un batranel care simte deasupra crestetului un curent de aer rece.
R: Da, batranelul se afla chiar in acest moment langa mine, este normal sa simta un curent de aer rece deoarece, cum spunea mai inainte, fereastra este deschisa....Ziceti si voi daca nu sunt penali, eu am murit de ras :)) si acum ma duc sa ii bantui.

Asa ca ne-am hotarat si noi sa trimitem o echipa sa faca un reportaj, publicam aici doar transcriptul fiindca aparatura a fost afectata in lupta cu stafia:

- Echipa darkx-studios.com este le fata locului, sorin.. spune-ne ce se intampla,

- Alex, nu s-a intamplat nimica pana acuma.. noi inca asteptam.

- Vad cum in spatele tau, se misca ghidonul bicicletei?!?

-Da Alex, se misca, pentru ca tocmai operatorul nostru s-a impiedict de bicicleta...

- Si galeata??

- Da, din pacate, toata casa moare de sete fiindca noi am pus sub supraveghere singura galateata a familiei, dar fantoma se incapataneaza sa ramana ascunsa.

[bruiaj]

- Sorin, Sorin mai esti acolo?? A aparut fantoma?!? Sorin?!?

- Nu Alex, doar cablurile s-au prins in usa si operatorul nostru a cazut cu tot cu camera. Cam asta e tot de aici, preia tu ce a mai ramas din legatura legatura....

Idiotule!! Ti-am spus sa ai grija la bicicleta aia nenorocita, acuma de unde am eu bani sa platesc camera noua inconpetentule bagami-as picioarele in ea de fantoma si de casa... Alo, mai suntem in direct??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu