07 martie 2008

Fetita de 12 ani violata??

Acum mai bine de o sapatamana, toata presa romaneasca urla in cor cum ca a niste nesimtiti de origine roma au violat o fetita italianca de numai 12 ani.

Eu am fost Gica Contra, am tinut partea romilor fiindca imi parea totul cusut cu atza alba. A ramas sa vedem ce urmeaza se se intample. Avand in vedere ca la vremea aia, pustoaica, era in teste.

E, uite ca a trecut mai bine de o saptamana si nu se mai aude nimic de soarta tragica a acelui copil. Sa fie oare pentru ca testele au aratat ca floricica ei era intacta?? Sau poate ca s-au hotarat italienii sa ne pasuiasca un pic cu critica... Eu tind spre prima varianta.

Nu stiu ce au italienii de sunt asa de critici cu Romania, poate ca ar trebuii sa isi vada barna din ochiul lor inainte sa mai ne critice. Eu unu, m-am saturat sa tot aud de actrite romance si oamenii nevinovati batuti de carabinieri!

Ar trebuii sa se sesizeze totusi cineva, sau va place sa fiti numiti o tara de pedofili si hoti??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu