20 martie 2008

Generatia Microcip

Mai nou, navigam si eu pe thinkgeek.com unde am vazut o inventie destul de interesanta pe care, daca as avea $99.99 de aruncat, as cumpara-o :P Inventia este un cititor de microcipuri RFDI care vine impreuna cu catva microcipuri milimetrice ce pot fi puse pe orice( Chei, Pisici, Caini, etc ) =)).rfid_kit_mini.jpg

Pe site este un mare anunt cu privire la implantarea acestor microcipuri in piele, cum ca nu sunt sterile etc. Sincer daca as cumpara jucaria asta, eu mi-as implanta unu in mana asfel incat sa pot sa ma loghez pe windows fara parola etc.. Totusi, cand i-am spus lui katyusenka de smekeria asta, am avut pate de o reactie cu adevarat ne-asteptata.

"Nu trebuie sa fac asa ceva!!" Nu fiindca cipurile nu sunt sterile sau comode ci pentru ca, tineti-va bine, o sa pot sa fiu urmarit prin satelit. Pentagonul o sa imi afle pozitia in orice secunda (asta ar fi indeosebi folositor pentru cazul Cioaca). /:) Se pare, dupa spusele ei, ca sunt printre fraierii aia care au intrat pe un site care prin mesaje subliminale m-a convins sa ma cipu-esc.

Parerea mea despre asta: O cretinitate totala, mie imi dispare semnalul la mobil cand ma plimb cu metroul. Si tu imi spui mie ca un chip de cativa centimetrii poate sa fie detectat de satelit, ma indoiesc sincer.

Dar in fond si la urma urmei, ce stiu eu.. poate ca e o conspiratie monidiala si eu am ajutat la prostirea inca catorva sute de persoane prin linkurile pe care le-am publicat aici. Va trebuii sa traiesc cu asta pe constiinta :((

Voi ce parere aveti?

[poll=4]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu