02 martie 2008

Geri's Game

Acum cateva saptamani am jucat sah cu Eliza (9 ani), sora lui Mari.

M-a batut. Nu pentru ca sunt bata la sah ci pentru ca in loc sa fi atent la cum joc eu, eu o ajutam pe ea sa imi decimeze partea de tabla. (puteti sa vedeti jocul in galeria cu poze)

Astazi, surorile vesele, au trecut din nou pe la mine si cea mai mica avea din nou dorinta sa joace sah. Eu ma invatasem minte asa ca i-am oferit in skimb, un joc cu tata. :D

Atata mi-a trebuit, un alt copil. Din 14 miscari, Eliza, ramasese cu 7 piese pe tabla. A inceput sa isi manance singura pisele sau sa le ascunda. :)) Pana la urma, a pledat pliciseala si tata s-a intors la treaba lui.

Nu iesise el bine din camera ca Eliza si reincepuse jocul, de data asta contra propriei persoane pe care a batut-o foarte usor.

Si vorbind desprea asta cu maica-mea, mi-am amintit de un filmulet de la Pixar care a castigat oscarul. Cred ca majoritatea l-ati vazut dar ilustreaza aproape perfect povestea de mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu