15 martie 2008

Guma Gratis

Cand am facut review-uri televiziunilor online am ratat intentionat cateva. Pe motiv ca aveam mari probleme in continut si in interfata. Una dintre acele televiziuni e Babelgum. Um proiect super asemanator cu joost-ul.

Cand am aflat prima data de ei, erau beta inchis asa ca a trebuit sa ma chinui sa fac rost de o invitatzie ca sa fiu dezamagit. Continut de 3 filme, interfata semana cu cea a joostului doar ca mult mai incurcata. Era de tot rasul.

Acum ceva timp insa, am primit un e-mail de la ei cum ca s-a lansat varianta beta. Vreau sa va spun ca am fost placut surprins. Nu de interfata, pentru ca au reusit sa o faca si mai incurcata, ci de continut. Muzica , putina, Filme si Seriale, multe si interesante.

Va recomand din tot sufletul sa intrati pe pagina lor si sa va inscrieti. Eu am putina treaba, ma uit la al 21 episod din "Corner Gas", pe Babelgum. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu