16 martie 2008

Astenie de primavara

Probabil ca o sa primesc comentari (subliniez asta :)) ) pentru ca titlul nu are legatura cu ce vreau sa scriu, sau are dar doar pe departe, nu imi pasa, e 3:20 si nu mai pot de somn.

Am avut un weekend de cacaua si se preconizeaza mai multa venind spre mine: Prietena mea e inchisa in casa maine. Eu sunt satul peste cap de lucru si as vrea sa ies, dar nu pot , fiindca majoritatea prietenilor mei (partea normala la capsor) lucreaza in weekend.

Bine, m-am si izolat in ultimul timp si nu stiu daca cineva ma mai recunoaste. De 2 zile si ceva am fost in afara internetului, pentru ca directoarea si manegerii proiectului ctalp.ro imi sufla in ceafa, asa ca nu am avut timp sa postez ceva.

Ca sa intru astazi sa descopar ca e un mare nimic pe blogurile mele din reader. Nimic nou, nimic interesant, doar cateva posturi de 2 minute. Urat frate, urat. Nimeni nu mai are chef sa scrie, parca au intrat toti in pana de idei. Poate o fi din cauza roblogfest-ului, poate e altceva.

Toata bloggerimea romaneasca e latenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu