26 martie 2008

Lectura in Metrou

Azi m-am trezit predispus la prost-dispunere :)) Am reusit sa imi iau si eu raceala de la maica-mea si combinata cu oboseala dupa zilele astea de lucruri. In metrou m-am asezat in sapate, ultimul vagon, o fetita la vre-o 15-16 ani, citea o carte in fata mea. Fetita normala, nici 60-90-60, nici cu fusta mini.

Pe la Constantin Brancoveanu, urca o gasca de rapperi/ emoisti (nu m-am prins nici eu ce erau). Blugi lungi combinati cu tricouri de rocker si frizura de manelisti.

Incep sa faca harmalaie... normal ca observa pustoaica cu cartea, atata le-a trebuit: 'ce citesti fata?' , vrajeala... Tipa ii vantura usor asa ca se retag in capatul vagonului: lala, harmalaie... Intr-un final se intorc la tipa, iarasi vrajea, iarasi egouri distruse. Coboara, saraca fatuca citise deabea o pagina.

E pur si simplu ceva la o persoana care citeste, care creaza stare de agitatie printre putoi pustoi de azi. Mi s-a intamplat si mie, adevarat era vorba de fete , sa fiu "agatat" cand citeam in metrou. E asa de tipic, cand unu incearca sa se inalte.. ceilalti il trag in jos.

Aidca cmu mai hahalreo, sa fi tu hahalera mi ctita de'cat mo'

3 comentarii:

  1. ciudat, eu mereu citesc in metrou, si de obicei nu ma intrerupe nimeni. doar o data mi s-a intamplat, si am scapat usor(citeam 5 ani la auswitz)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pi adevarul e ca nu te cam intrerupe nimeni cand citesti "Crima si Pedapsa" Mari :P Chiar, pe unde ai ajuns?? Nici eu nu am fost intrerupt can citeam "Dummy's Guide: How to kill someone" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai am foarte mult...doar vreo 200 d pagini, dar ma doare capul in ultimul timp, asa ca citesc mai putin

    RăspundețiȘtergere