02 aprilie 2008

1 Aprilie pentru mine

Astazi nimeni nu m-a pacalit, mai ales ca am stat in casa. CMD a incercat de dimineata sa imi zica ca Mari a mea e insarcinata /:) ( Cat de prost sa fi?? :)) )

Dupa care nu a mai sunat nimeni. Am stat si pe offline sau pe bussy asa ca nu au avut nici timp. E al 2-lea an consecutiv cand nu sunt pacalit. Chiar nu exista nici o persoana mai desteapta ca mine in lista mea de prieteni??

Pe de alta parte; eu am tinut-o pe maica-mea langa telefon cam jumate de ora cat ma prefaceam ca vb cu o prietena de a ei :P. Pe CMD l-am dus in VSide si l-am convins sa intre intr-un magzin cu haine pentru femei femeie :)) si pe Iub am convins-o ca ma cere o tipa din Filipine de sot (stiu, lipsa de imaginatie).

Voua cum v-a mers astazi?? Pacaleli ceva??

Cele mai celebre glume (de pe winkpedia ):

  • BBC-ul a glumit in 1957 ca s-au inventat copacii de spaghete, multi agricultori au sunat sa se intereseze de unde pot cumpara seminte.

  • In 1998 , faimosul lant fast food "Burger King" a anuntat in ziarul "USA Today" ca s-au lansat Burgeri pentru stangaci, se pare ca oamenii chiar au comandat asa ceva si nu numai.. Unii clienti au specificat ca ei vor burgeri pentru dreptaci :))

2 comentarii: