02 aprilie 2008

vSide Review

Am sa fac un rewiev la un program care imi place foarte mult, si care cred ca ar prinde bine pentru publicul Roman.

vSide este un program gen metaverse construit pe un motor grafic furnizat de Torque ( platit asa ca luati-va gandul ) si scris in c#

Are support pentru windows si pentru mac si momentan, arata ca cel mai promitator metavers dintre toate.

Spre deosebire de Second Life, randeaza continutul pe calculatorul clientului asa ca se misca mult mai repede dar e mai putin securizat (cea ce e bine pentru useri, rau pentru cei de la Doppelganger Inc ) .

Oamenii sunt politicosi si din diversi ( multi americani doh ), sunt deschisi la dialog iar moderarea este foarte buna asa ca nu riscati sa va ia cineva la injuraturi fara sa fie rapid dat afara :P

Spre deosebire de liderul de pe piata, SL de la Linden Labs, continutul este in majoritate creat de cei de la Doppelganger Inc astfel incat nu exista foarte multa customizare, dar totul arata superb ( Pentru arhitecutura oraselor au fost angajati arhitecti adevarati ).

La capitolul petreceri sta super avand in vedere ca mai tot timpu e ceva ce se intampla. In fiecare Miercuri dimineata, pe la 4 AM are loc o conferinta deschisa cu Jhon, unul dintre programatorii vSide.

Un plus ar fi streamurile de muzica la moda pe care le poti asculta in functie de locul in care te duci.

Oricum, dupa parere mea este cel mai bun program de chat 3d la ora actuala. Daca va hotarati sa va inscrieti, dati-mi un add, sunt dark2y :P

2 comentarii: