04 aprilie 2008

Catel sau copil??

Desii mi-am zis ca nu am sa fac trafic de pe urma povestii astea triste iata ca sunt nevoit sa fac, deci pe blogul lui, ACVV, a postat o dilema personala. Intre puiul de tigan care omoara un catel in bataie si fata de 12 ani arsa cu tigara si batuta , care faza e mai trista?

Am ramas masca, toata lumea ataca fata si salveaza cainele. De parca nu ar fi fost si ei copii in sistemul scolar din Romania.

Eu, am fost slabutz cand eram mic si pe langa asta am mai si invatam intr-o scoala amplasata in mijlocul unui cartier de rromi. Pana m-au invatat niste prieteni de ai mei, printr-o metoda mai ne-ortodoxa (ma bateau de imi suna apa in cap) sa ma apar, mi-am pierdut foarte multe portofele daca ma intalegeti ce vreau sa spun. Asa ca pot sa empatizez cu saraca copila.

Nu ca Imi displac cainii, da nu poti sa pui in balanta un caine cu sekelele care ramanu unui copil abuzat.

Daca insa era vorba despre un urs Panda as fi zis: "impuscati fata!!".

Totusi, daca multi gandesc ca cei care au comentat acolo, inseamna ca in viitor, criminalii se vor plimba liberi pe strada si oamenii care calca cerbi vor infunda inchisorile?? Nu??

Da de oamenii care sunt perforati de haite de caini vagabonzi, de ei nu va e mila? De baiatu ala care are nevoie de transplant de piele ca i-au jupuit piciorul caini vagabonzi??

Asa ca deschid aici un poll, sa vad si eu care e adevarul.






[poll=5]

Intradevar eQuilibru, ai dreptate. Copilul asta o sa ajunga "o tarfa". Fiindca e foarte clar ca fetele cuminti sunt luate de proaste, uite si tu ce patesc.

7 comentarii:

  1. Eu am votat cu fata, normal! Stiu ca amandoua sunt niste creaturi dar diferenta dintre un om si un caine este de la cer la pamant! Omul este o fiinta mult mai complexa decat un caine care doarme, mananca si te musca !

    RăspundețiȘtergere
  2. Finally , cineva prinde ideea. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal, doar posturile sunt scrise de mine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce i-au facut fetei? a fost tunsa si arsa cu tigara.aa da si udata mi se pare.. nu e grav. dar cainele a fost batut.. dat de pamant.. totusi mi se pare o diferenta:|

    daca fata ar fi fost batuta k acel caine si cainele doar tuns si ars.. era altceva;)

    parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina e vorba de un caine, nu o fiinta umana.

    Esti vegetariana? Stii ca de Paste, o multime de miei ( pui de oaie ) sunt taiati.
    Daca un caine e mai important decat o copila. Atunci si un miel e mai important decat un om.

    Eu zic sa fie bagati in inchisoare toti macelarii din tara asta pentru genocid. Ar fi ciudat nu?? Cam asa suna si rationamentul tau pentru mine, corect dar ciudat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stanescu Angela8 mai 2008 la 14:52

    Din cate imi aduc eu aminte chiar un om a facut ceea ce am vazut cu totii in acel film....nu un caine unui om...sunt convinsa ca sunt mai dese cazurile in care "oamenii" omoara caini si pisici decat aceste animale sa omoare oamenii...acel caine a murit dar aceea tipa a luat doar o bataie....nu zic ca nu o compatimesc si ca mi se pare inuman ceea ce i-au facut acele terminate dar totusi....daca pui in balanta rautatile facute de oameni si pe cele facute de animale ai sa constati ca la oameni atarna foarte greu...si mai e o chestie...oameni o fac din placere iar animalele de nevoie...oamenii ar trebuii sa mai si gandeasca

    RăspundețiȘtergere
  7. Duduie Angela, tie ti-ar convenii sa vina puiul tau la usa muscat de un caine? Sau sa nu poti sa ajungi la un examen important din cauza haitei de caini din curtea facultatii? E foarte nasol, eu as fi in stare sa omor toti cainii din capitala daca mi s-ar intampla.
    Si un copil e mult mai important decat un animal, se numeste viitor. Probabil ca tie ti-ar placea sa nasti un copil, sa il trimiti la scoala, si sa se intoarca intr-o zi ars cu tigara, tuns, si sa fie si marcat pe viata. Foarte corect.

    RăspundețiȘtergere