22 aprilie 2008

Mircea Badea pe B1

Da, nu e un typo, astazi am fost din nou umit pana in panzele albe cand, dupa o noapte alba, am incercat sa prind emisiunea de dimineata a lui Badea de pe Antena. I-)



Surfez eu ce surfez la un moment dat vad asa prin starea mea de semi-somnolenta niste ziare si un tip care zice catre operator: "Nu e asa, prietene??" :D . "Mircica, te-am gasit!! >:D<" zic eu pentru mine si continui sa ma uit. Dar brusc ma dezemeticesc , imi dau seama ca Badea a cam chelit si mai are si barba. :-?

"Stai bah, ca asta nu e Badea!!" gandesc eu rapid si imi deau seama ca nici nu sunt pe antena. De fapt sunt pe B1, la ora 06:30 si ma uit la "Forta Presei". /:)

O emisiune care nu face altceva decat sa copieze "In gura presei". Urat frate >:)

Chiar cu un format original nu puteati sa veniti si voi? Credeti ca nu se prinde nimeni ca ati angajat o clona mai mica a lui MB?? :-w Macar daca gaserati unu care, chiar daca nu e spontan, sa nu se balbaie.

Stiti ce mi se pare ca ii lipseste emisiunii?? Sfarsitul ala cu "traimi in Romania..". :))

In incheiere, tin sa precizez ca nu sunt primul care s-a prins de faza asta , uite ce scrie bebestrumf pe forumul Antena 1:
Ati vazut emisiunea de pe B1? Nu vi se pare ca-l imita pe Badea? Si formatul e identic.

Ce sa zic, prost e managerul de programe care a permis asta. Se vede cati bani dau ei pe originalitate, nu?? 8-|

Un comentariu: