21 aprilie 2008

Probleme de Net

Dupa cum stiti, eu sunt pe fantastica retea de cartier "Berceni Network" care mai nou a fost cumparata de RDS. Am auzit multe comentarii referitor la lucrurile care merg prost pe RDS da nu credeam pana ieri dimineata.

In fond si la urma urmei e un serviciu platit am zis eu, asa ca nu e motiv de ingrijorare... oamenii de acolo stiu ca unii folosesc internetul de la ei pentru a isi castiga "painea".

E, ieri, Duminica anul Domnului 2008 d.H, la ora 1 internetul meu a cazut misterios. Si asa a ramas toata ziua, in ciuda telefoanelor pe care le-am dat si a robotilor telefonici cu care am vb. Astazi insa, am aflat ca problema a fost rezolvata cam pe la ora 1:00.

Acum ma misc cu viteza luminii sa incarc niste site-uri care trebuiau sa fie pe net de ieri. Si toate astea multumita BNTW si RDS . Va rog frumos o mana de aplauze pentru ei pentru ca pana la urma au dreptate.

Ce conteaza daca pica netu ?? E Duminica si noi nu lucram azi, e semn rau sa lucram de ziua libera data de Dumnezeu.

2 comentarii: