28 mai 2008

Ce mai fac eu??

Pai am reusit sa contractez si eu (de la co-autoarea de blog) gripa aia suparata care face ravagii prin Bucuresti. Asa ca stau frumos acasuca si beau ceai, bag in mine antibiotice si imi plang de mila.

Dar, astazi e ultima zi in care imi este permis sa fac asta fiindca de maine trebe sa ma intorc la problemele de zi cu zi.

Exemple:

  • Trebuie sa imi mai inchei cateva medii :D

  • Maine merg la Job Shadow Day. Nu sunt foarte fericit, fiindca am fost repartizat ( complet aleatoriu) la departamentul IT dintr-o firma din domeniul financiar; domeniu cu care eu sunt complet paralel. Momentan toata lumea mi-a zis sa vad inainte sa critic.. asa ca o sa va spun parerea mea maine cand ma intorc.

  • Am un manunchi de site-uri care au nevoie de update-uri, patchuri si alte de astea.

  • Am predat un proiect la fizica si trebuie sa astept pana poimaine ca sa aflu ce s-a ales de el.

  • Poimaine am programare si la denitist :-s

  • Duminica merg cu Mari la o gala Junior Achivment.


Cam astea ar fi principalele probleme de saptamana asta. Acum incep si eu sa intaleg de ce si-ar vinde cineva viata pe e-bay :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu