08 iunie 2008

Intuitie Masculina

Mai demult incercam sa fac un articol despre femei, si cine le intelege. M-am documentat, si nu am gasit nimic. Pana la urma am ales sa fiu mai putin misogina, si sa incerc sa cred ca nu conteaza daca esti femeie, sau barbat, poti oricum sa ai o fire dificila.  Cum in ultimul timp observ ca am ajuns din ce in ce mai greu de multumit, si a nimic nu imi convine, mi-am amintit de un banc spus de o prietena :

El: - Nu te simti bine? Ce e cu tine?
Ea: - Nimic.
El: - E ceva ce am spus?
Ea: - Nu.
El: - E ceva ce n-am spus?
Ea: - Nu.
El: - E ceva ce am facut?
Ea: - Nu.
El: - E ceva ce n-am facut?
Ea: - Nu.
El: - E ceva ce am zis din greseala referitor la ceva ce am facut cand n-ar fi trebuit sa fac, sau macar ar fi trebuit sa-l fi facut altfel si sa tin cont de sentimentele tale?
Ea: - Probabil...

Un comentariu:

  1. "E ceva ce am zis din greseala referitor la ceva ce am facut cand n-ar fi trebuit sa fac, sau macar ar fi trebuit sa-l fi facut altfel si sa tin cont de sentimentele tale?"

    =)):))=)) lol super imi place articolul

    RăspundețiȘtergere