09 iunie 2008

Cu Metroul

Astazi a fost penultima zi de an scolar scolar. Am terminat cu bine anul si fara nici o corigenta ( desii am 2 situatii ne-incheiate pe care trebe sa le rezolv maine ).

Astazi dimineata insa, am plecat strunit de Mari, spre liceul la care invat. Eram incarcat cu o tona de scutiri si atestate asfel incat sa pot sa intocmesc media de trecere la purtare. Cu chiu, cu vai, dupa vre-o 20 de drumuri intre profesorii de diferite materii, am reusit sa imi rezolv situatia.

La intoarcere insa, in metrou, numai: femei gravide, copii mici, batranei asudati si rromi ( am folosit expirimarea corect politica ) dispusi in urmatoarea formatie. Femeile gravide in picioare, copii mici si batraneii tot in picioare si rromi, nonsalanti, pe toate locurile disponibile, de pe care gesticulau nervos si vorbeau tare.

Pe fustele multicolore, stateau asezati puradeii guralivi care vorbeau despre o eventuala calatorie la Paris ( nu imi vine sa cred, eu nu am bani sa merg nici pana la Pitesti ). Rasete, glume proaste si pe ici pe colo cate un ragnet de copil sugar

Asa a arata calatoria mea cu metroul de la statia Victoriei pana la Piata Sudului. Pacat ca domnul Ludovic Orban nu are acelas drum spre minister, ca tot ii place cu metroul.

2 comentarii:

  1. E bine ca nu mergi mereu cu metroul... eu vad astfel de scene zilnic :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum le intelegi si tu pe pipitele alea care isi golesc sticlutele d parfum inainte sa iasa din casa??

    RăspundețiȘtergere