29 noiembrie 2008

¿Vaccin?

Pe mine ma enerveaza campania: 'Vaccineaza-ti fata'

Intr-adevar este primul vaccin impotriva cancerului de col uterin, si probabil face minuni.

Dar de ce sa te risti?

Eu am unele intrebari si va rog sa imi raspundeti ca sa ma "luminez"

  1. De ce sunt vaccinate fetitele de 10 ani cand: "Vaccinul este oricum eficient cel mult sase ani" ?

  2. De ce nu li se fac fetelor teste alergologice, avand in vedere ca "Gardasil nu trebuie folosit dacă persoana care va fi vaccinată este alergică la oricare din substanţele active"? (Gardasil este unul dintre cele 3 vaccine, pe langa Silgard si Cervarix; toate avand aceeasi cerinta pentru a putea fi facut)

  3. De ce sa ii pui in pericol viata fetitei tale, vaccinand-o cu un vaccin care nu a iesit inca de sub testare?

  4. De ce sa incurajezi sexul neprotejat?


Eu imi amintesc de cel putin trei tinere din Germania care au murit din cauza acestui vaccin, in urma cu aproximativ 3 ani.

Testul Papanicolau este mai putin riscant, si iti poate salva viata in mai multe feluri.

2 comentarii:

  1. Nu e destul de evident ca o fac ca sa pupe in fund UE?

    Vaccinul asta este complet ne-folositor, vindeca o boala care nu are vindecare..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce sa cred exact despre acest vaccin; pe de o parte sunt tot felul de reactii adverse iar oe de alta sunt interviurile cu medici care asigura ca totul este ok
    http://www.flu.ro/articole/Sanatate/Vaccinul_pentru_cancerul_de_col_uterin_VIDEO_.html

    RăspundețiȘtergere