13 februarie 2009

Hello People

Ce mai faceti,

Long tine no tallk.

Daca va intrebati ce mai fac, eu fac super bine.. Acum mai am 3 proiecte de completat. Dupa aia am bacu si in paralel cu asta caut meditatori pentru Romana si Matematica ( la mate chiar sunt bata ) .

In rest m-am apucat sa fac SEO pe cateva site-uri pentru ca se pare ca e negesar in webdesign sa stii si asta. Nu suna foarte greu, sa vad pe ce locuri ajung site-urile si am sa aflu si cat de bun sunt la optimizare.

Maine e 14.Feb , imi pare rau dar nu ma numar printre cei care sarbatoresc dragobetale pe motiv ca e "o sarbatoare authotona". Daca toata lumea serbeaza 14, de ce sa fim noi mai cu motz. Hai sa fim si noi in pas cu lumea pentru o data in viata noastra.

Urmeaza un post pentru Mari, maine.

Sa vad daca pot sa imi mai fac timp sa mai scriu o proza ( nu stiu de ce par ca va plac desii cred ca ati prefera un plugin de wordpress :P )

And this is it, take care.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu