13 februarie 2009

Ce caut eu la RoBlogFest 2009??

Pai, ca sa fiu sincer, m-am inscris ca sa inchid gura persoanelor ce spun ca eu nu socializez.

Dupa un calcul facut la repezeala, mi-am dat seama ca am intrat in "blogosfera" din Romania de mai bine de un an jumate si pana acum cunosc doar o mana dintre colegii bloggeri.

Sunt si eu curios cine se ascunde macar in spatele catorva din blogurile pe care le citesc ( sau pe care le citesc si nu spun ca le citesc ) . Mi-ar place sa merg si sa ofer si cateva palme unor bloggeri si bloggerite care habar nu au despre ce vorbesc sau altora care preiau cu nesimtire de be blogul meu fara a pune insa macar un mic [via] ( sper ca va simtiti ghetioilor ) .

As vrea sa stiu daca are rost sa scriu aici, daca macar e apreciata jumatatea aia de ora pe zi/luna in care eu pun pauza din orice fac si ma apuc sa scriu un post. Vreau sa imi cunosc admiratorii secreti :P

Vreau pe aceasta cale sa laud si blogul isabellelorelai.wordpress.com care urmeaza sa apara si el la RoBlogFest si pe care sincer, va rog din suflet sa il votati.

Pentru ce face Izabela nu cred ca exista destule premii in lumea asta sa o recompenseze. Macar atat putem face si noi.

Bafta

Un comentariu:

  1. Copilas, multumesc mult dar nu m-am inscris.
    M-am intrebat: Ce caut eu la ...
    Nu am gasit niciun raspuns...

    RăspundețiȘtergere