30 mai 2009

Elena, esti sigura ca iti place iarba?

Cer scuze tabloidelor ( in special Click ) pentru imprumutarea sintaxei "Nume, intrebare ?" dar stiu ca e la moda si ca un ziarist de calibru nu ma dau in spate cand vine vorba de trenduri :P

Elena Basescu canditata la parlamentul european, cunoscuta dupa incercarea de a introduce in mod fortat pluralul "succesuri" in dex, a declarat joi seara  la emisiunea lui Ciutacu, ca este pentru legarizarea drogurilor usoare ( marijuana,  etc ) .
Victor Ciutacu: Care-i opinia Elenei Băsescu înainte de a ajunge parlamentar european? E OK sau nu? Despre marijuana. E OK să le dăm drumul?

Elena Băsescu: Eu nu fumez, nu beau cafea, e ceva atât de delicat să-mi dau eu cu părerea despre aşa ceva... atâta vreme cât nu-mi dau seama ce gust are o ţigară. Dar dacă unele ţări ca Olanda şi ca America aceste droguri sunt permise, marijuana, pentru că am înţeles că nu dau dependenţă... nu e vorba de ecstasy care am înţeles că-ţi afectează celulele nervoase, şi de cocaină. Se refereau la marijuana. La iarbă. Probabil că voi fi de acord cu această iniţiativă. Cu ce cred că nu voi fi de acord? Cu sinuciderea asistată. Pentru că atâta timp cât Dumnezeu ţi-a dat viaţa...

[transcriptul aici]

Draga EBA,

Intaleg ca poate dintr-o gresala, ai judecat... vizual... mai mult sau mai putin gresit persoana care iti lua interviul si ai incercat sa fi "pe gustul" gazdei.

Ce ai uitat tu sa iei in considereare a fost faptul ca  te aflai in fata unor camere de filmat (  chestiile mari cu lentila pe mijloc ) si ca peste 300 de suflete lipsite de ocupatie ( si baterii la telecomanda ) au ascultat la discutia ta aparent privata.

Totusi , mie personal, mi se pare OK ca ai fost sincera. Adica ti s-a pus o intrebare ( se cerea opinia ta personala ) si tu ai raspuns.

Pe de alta parte, Crin Antonescu a demonstrat ca e putin cam nesimtit profitand de oportunitate si lovindu-te sub centura in declaratia domniei sale.

Nu te mai lua dupa tata si nu o mai "intoarce ca la Ploiesti" . Asta daca vrei sa te respecte cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu