02 iunie 2009

Paleologu nu stie de gluma

Din cate am putut citii pe blogul lui M. Bendeac, alaltaieri, actorul a avut de interpretat piesa  „Leonce si Lena”  in  Casa de Cultura ( Sibiu ) . La piesa a participat si domnul Pal...Pale...Paleologu.. Care insa, dupa spusele lui Bendeac, a plecat la jumate piesei fiindca a confundat o interactiune a unui personaj cu publicul cu un atac personal directionat catre domnia sa.

Si acum de pe blogul lui Bendeac :
Va intrebati ce s-a intamplat? Iata… Personajul meu, un rege dictator decrepit si bolnav de Alhzeimer, intra de cateva ori in relatie cu publicul. Si, la un moment dat, e o secveta in care eu vreau sa-l dau afara pe unu’ din public fiindca se uita urat la mine. Dialogul e cam asa:

-          Da-l pe ala afara! Se uita urat la mine! Da-l afara!

-          Nu se poate!!!

-          De ce nu se poate?

-          Fiindca e… (si face semn – interpretul presedintelui curtii- ca e unul cu functie inalta)

-          Da? Bine! Atunci sa ramana! Da’ aia?! Da-o afara p-aia! Aia care se holbeaza ca toanta! Aia cu fata de profesoara de religie!

-          Nu se poate!

-          De ce nu se poate?!

-          Pentru ca si ea e…

-          Atunci sa ramana si-asta!

...

Inca de la repetitii eu ma obisnuisem sa ma uit undeva in laterala dreapta a salii. Ei… Cine se afla aseara exact acolo (HABAR N-AVEAM!) ??? Domnul ministru Paleologu si asistenta dansului…

Mie mi se pare culmea de amuzant. Deci, ministrul culturii nu prinde cum sta treaba cu teatrul. Trist, foarte trist..

Mai multe pe blogul lui Mihail Bendeac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu