10 iulie 2009

@beertweetmeet!

Acum, ca mi-am luat si eu un cappucino din statie. Si ca durerea de cap sta sa paleasca. Pot sa va povestesc si eu cum a fost aseara la beertweetmeet .

Am ajuns acolo la indemnul lui necenzurat. Care citise partea cu "bere gratis" si acolo se oprise. Cum am intrat in club, am dat peste Vlad ( pe care il stiam in prealabil de la SocialGeek ) si peste Tara Duveanu.

Prima impresie a sunat cam asa: Multa lume, multa bautura, extrem de cald ( nu stiu cum se face, ca la toate intalnirile "IT related" e ingrozitor de cald ). Nu pot sa va zic cine a fost pe acolo fiindca dupa a 2-a bere m-am cam facut prastie si am pierdut sirul oamenilor ( Puteti in schimb, daca va intereseaza, sa cautati tagul #beertweetmeet pe twitter ).

Am dansat. Am vorbit cu un baiat de .net, php si masini. Muzica era beton ( oldies ) . Mi s-a sutit bricheta ( cand ziceam eu ca industria de net e in recesiune.. ). Am cunoscut persoane noi. Am facut si eu karaoke ( bine, nu pe scena :P ). M-am facut manga si de tot rasul.

Poze nu am fiindca, din diverse motive ce nu tin de mine, au iesit toate blurate.

Overall a fost teribil de mijto. Si abea astept urmatorul beertweetmeet.

PS: Bai toti astia de v-am cunoscut aseara. Binevoiti si voi un add pe twitter ca nu am nici cea mai mica idee cine sunteti.

Update:

Aseara au fost in medie mai multe fete decat baieti. Si totusi observ din posturile de pana acum ca doar cateva s-au remarcat. Cred ca motivul a fost locul unde s-au pus stickerele gen "Hi, my name is Gogu".  La baieti in piept si la fete.. tot in piept.

Ainsi:

Cu totii stim ca nu e frumos sa te uiti insistent la "pieptul" unei fete. =))

2 comentarii:

  1. [...] impresii de la #BeerTweetMeet la Adrian Ciubotaru, Alex, (lista ramane [...]

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cu totii stim ca nu e frumos sa te uiti insistent la “pieptul” unei fete"
    - Probabil s-ar fi incurcat barbatii. Unele fete le dau nume sanilor lor :P

    RăspundețiȘtergere