08 iulie 2009

Impresii

Urasc sa fiu luata de proasta.

Ca sa explic de ce zic asta, vreau sa va relatez un fapt.

Azi am vrobit cu o "doamna" care s-a nascut odata cu Decebal, si se comporta cu mine exact cum se comporta Aglae cu Felix (din Enigma Otiliei). Zic acest lucru deoarece am aceleasi aspiratii profesionale ca ale lui Felix.

Nu o sa uit niciodata replica pe care doamna a zis-o "Pai trebuie sa fi destept ca sa faci medicina" echivalenta cu fraza Aglaei  "Pentru asta trebuie sa ai cap nu gluma". De parca asta imi lipsea mie, desigur, ea ma cunoaste mai bine. Ceea ce a urmat mi-a aratat ca era realmente screlozata; dupa ce ii spusesem cate ceva despre planurile mele de viitor, m-a intrebat daca am luat macar bacul, si daca l-am mai dat si in anii anteriori.

Individa era atat de interesata de viitorul meu, incat imi dadea sfaturi sa fac cursuri de manichiura, de coafura, de cosmetica, de masaj (asta mi-ar fi folositor, dar nu cu sensul pe care il folosea ea), ca se castiga destul de bine in domeniile astea, si nu o sa mai fiu o povara pe capul parintilor. Desigur ea era o clarvazatoare, daca stia ce loc ocup eu in viata parintilor mei.

Si m-am descarcat. Multumesc

Un comentariu: