03 iulie 2009

Bunul simt e rentabil

De cand maica-mea a luat un mare teanc de bonuri cadou de la servici. Eu imi cumpar in fiecare dimineata tigari cu bonul de la supermarket-ul din spate. Singurul minus fata de banii reali este ca la bonuri nu se da rest.

Azi am luat un pachet de tigari, o punga de chipsuri si o guma pe care scria 1.50 ( era 1.59 ). Si m-am postat la coada plina ochi cu pensionari.In spatele meu, o femeie cu un carucior. Comform bunului simt, ii cedez locul meu. Imi multumeste si inainteaza.

Ajung intr-un final si eu la casa, cand, surpriza, trebuie sa mai platesc 9 lei. Incep sa ma targuiesc cu vanzatoare. Femeia cu copilul ma intrerupe si imi plateste cei 9 lei buclucasi.

Deci vedeti, sa ai bun simt, e rentabil cate o data.

Am apreciat gestul.

6 comentarii:

  1. Probabil 9 bani. 9 lei inseamna 90.000 lei vechi

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfatul meu e: renunta la tigari! :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mari Doar stii ca habar nu am sa ii transform :P
    @mazgalici Din cate se pare, da. Cu alea cadou cel putin.
    @Mark Ce simplu e de zis..

    RăspundețiȘtergere
  4. Tine de constiinta umana. Unii oameni pur si simplu ajuta. MAjoritatea ajuta cand nu au nimic de pierdut sau cand au ceva de castigat.

    RăspundețiȘtergere