04 iulie 2009

EMOtii

Ati vazut vrodata pe cineva emotionat? Probabil ca era agitat, transpirat, nu avea pofta de mancare, fuma incontinuu (dupa caz), prezenta o forma foarte ciudata de ras nervos.

Asa sunt eu acum. Desi nu prea am dormit in timpul bacului, nici acum, cand s-a terminat, nu prea am somn. De exemplu:

- aseara m-am bagat in pat si m-am trezit la geam,

- ma uitam la film fara sa realizez despre ce este vorba sau in ce limba vorbesc personajele,

- la 5 dimineata m-am imbracat si am plecat cu mama la doctor, desi nu mai fusesem niciodata si stiam ca am sa ma plictisesc.

Desi nu sustineam teoria cum ca asteptarea e mai grea decat infruntarea faptului, acum m-am convins.

P.S.: Are careva un calmant?

3 comentarii:

  1. Ai sa iei 10 la toate. Chill :D Numai aia care isi invata isi fac griji :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am cum sa iau 10 la nici o proba scrisa, un singur 10 imi ajunge. La romana, mate si info au fost exercitii la care nici nu m-am uitat, oricum degeaba ma uitam, nu stiam sa le rezolv, iar la psiho am scris niste prostii bune de pus la categoria perle de examen. O sa le public dupa ce vad nota

    RăspundețiȘtergere
  3. Corect. Cand nu inveti nu iti faci griji, pentru ca stii ca nu ai sa iei si zici iau nu iau asta e

    RăspundețiȘtergere