10 iulie 2009

Parcare cu Spatele

De cand si-a luat maica-mea masina, pentru ca eu nu am permis de conducere, eu doar parchez.

Cum venim de undeva. Maica-mea baga avarile, coboara, eu urc la volan si parchez masina. Ca urmare a acestui obicei, s-au intamplat doua lucruri:

1.) Eu am invatat parcarea cu spatele la perfectie.
2.) Maica-mea ramas cu o lacuna in cunostintele de condus.

In ultimul timp insa, eu dau de carnet asa ca nu mai am voie sa imi ating masinuta personala, lucru care a determinat-o pe maica-mea, mai de voie, mai de nevoie... sa invete sa parcheze cu spatele ( configuratia parcarii nu permite alt tip ) .

De fiecare data cand maica-mea intra in parcare, toti angajatii de la RADET-ul de vizavis ies in fata institutiei sa o admire. E una dintre putine placeri pe care si-o mai permit semi-bugetarii din ziua de azi.

Aseara insa, mama a parcat perfect dintr-o miscare, drept urmare... Azi dimineata a gasit urmatorul biletel lipit de geamul matizului:

aprinse

Ce vreti dom'nle, sa le faca omul pe toate?

19 comentarii:

  1. Le-a uitat aprinse, macar nu le-a spart. Eu inca n-am prins secretele aceste manevre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eee acum toate perand data viitoare parcheza bine, stinge farurile dar lasa geamul deschis :d. Acum sper sa nu se intample :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer nu ma astepatam la un asfel de final pentru articol. Destul de amuzant desi nu prea e ok sa iti ramana luminile aprinse toata noaptea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aoleu ! cel mai greu l'am picat de 2 ori din cauza asta !:))... dar l'am luat in sfarsit :X iii :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnule, dumneata ai bine voit sa mergi noaptea fara faruri ( o singura data s-a intamplat) asa ca lasa tu, nu mai face reclama proasta, mamei tale ;))!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sorin Sorine, nu ii fac reclama proasta, relatez un fapt amuzant. Maica-mea a mers de peste 100 de ori cu luminile stinse ( odata chiar si pe centura capitalei :P )

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari pt mama ta !
    tare faza cu biletul :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Tare faza, ocrice lucru are un inceput fie bun, fie rau. Ziceai ca dai de permis? Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. de cat timp are mama ta permisul? Las ca o sa ti se intampla si tie ceva amuzat, atunci sa ne povesteti :)). Poate uiti sa tragi frana de mana si iti vezi masina de dimineata altundeva decat unde ai parcat-o :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Nu i s-a dus bateria sau ai cumva protectie pt ea :D. Interesanta faza si in acelasi timp comica :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anticelulitice Un an peste o luna. Ne, m-am obijnuit cu frana de mana :P
    @jocuri s-a dus la cateva zile dupa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Apreciem sinceritatea :)) dragutz bilet :D

    RăspundețiȘtergere
  13. :))))))))))ce tare a fost biletu sa speram, ca nu lasa masina descuiata :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai stiu eu pe cineva care a uitat usa din spate deschisa, iar dupa ce a spalat masina a uitat geamul deschis... Se mai intampla.
    Revenind la Cati, ea conduce cu grija si nu face accidente. Eu o invidiez, si vreau sa ajung si eu odata sa conduc cu atata naturalete ca ea.

    RăspundețiȘtergere
  15. E fain ca angajatii RADET apreciaza incercarile mamei tale si chiar incearca sa o ajute :)) Data viitoare nu va mai uitaluminile aprinse :P Dar va mai parca corect ?

    RăspundețiȘtergere
  16. dar si ala de a scris biletul ...se plictisea?

    RăspundețiȘtergere