13 august 2009

Aventura Vodafone

Ieri am avut proasta inspiratie sa ma duc sa verific cum mai sta treaba cu mobilul meu pe care l-am lasat in service-ul Vodafone de la "City Mall". Printr-un cosmar mai mare nu am trecut niciodata.

Ajung acolo si dau peste tipul care l-a retinut in service, il prind de aripioara si il intreb

-Domnule, fiti dragut, am lasat aici un telefon cumparat pe firma pentru reparatie, ce se mai intampla cu el?
-Aveti un bon de ordine?
-Nu, deabea am ajuns, dar vreau doar sa pun o intrebare..
-Mergeti si luati un bon de ordine.

Merg si iau bonul, 94 , persoana curenta 82 ...
Trece o ora , o ora jumate.. 85... Tipul se ridica de la masa lui si pleaca acasa. Impreuna cu el , cam 90% din restul personalului dispare.
Ramane doar o tipa durdulie care servea acum bonul 86... doua ore .. 87.

Vad ca la unul dintre pupitre se aseaza o fatuca care isi facea de lucru printre dosare. Nu purta uniforma dar dupa trei ore jumate de asteptare, nu prea imi mai pasa. Ma duc la ea:

- Nu va suparati, as avea si eu o intrebare. Astept de trei ore si...
- Domnule, se ratoieste functionara, nu vedeti ca nu sunt in program!? Mergeti la un consultant care este in program.
- Dar domnisoara, mai e un singur "consultant" in program..
- Mergeti la ea...
- Dar am doar o intrebare...
- Intaleg, dar eu nu sunt in program. Mergeti la ea..
- Auziti, da daca tot nu sunteti in program, ce dracu' mai cautati aici!? Mergeti do'soara acasa ca va asteapta prietenul! ( imi palpaia o vena pe frunte )

Si zicand astea ies nervos pe usa magazinului si ma urc in masina. Ma intorc dupa alte doua ore si ma postez din nou la contor. "Servim bonul numar 97" . Macar se intorsesera "consultantii". Ma duc la unu.

- Nu va suparati , aveam bonul cu numarul 94.. e 97 acum..
- Trebuie sa luati un alt bon.
- Nu se pune problema. Am asteptat pe asta trei ore jumate! Eu va fac scandal!
- Da ce problema aveti?
- Am un telefon in service si vreau sa stiu daca s-a reparat.
- Da nu va trebuie bon pentru asta. Mergeti la informatii si se rezolva...

PS: M-am prins mai tarziu ca daca devenea un tip mai agitat, tipul cu pricina era trimis la "informatii" unde problema lui se rezolva rapid. ( am vazut un tuciuriu tatuat cum a fost trimis din prima )

Telefonul nu se reparase inca , deci am pierdut jumate de zi aiurea.

9 comentarii:

  1. O adevarata aventura...Am avut si eu o mica aventura cu o tipa angajata la Vodafone, pentru a-mi putea plati factura a trebuit sa astept sa termine discutia de pe mess, probabil am si deranjat-o dupa cum ma privea

    RăspundețiȘtergere
  2. Concluzia e cea mai buna. Deci, data viitoare trebuie sa intri direct si sa urlii, caci tuciuriu nu poti deveni peste noapte ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt lipsiti cu adevarat de cea mai mica norma de bun simt. Firmele astea mari uita cate o data ca noi suntem clientul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Clientul nostru , Stapanul nostru ?:) never in ro

    RăspundețiȘtergere
  5. :))...nu ai pierdut degeaba ziua...macar ai aflat ca telefonul tau ink mai exista...:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa am asteptat si eu la un Vodafone de pe Mosilor, aproximativ 2 ore. Dar eu am luat bonul de ordine si mi-am facut treaba - am fost prin magazine, am mancat si am revenit.

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Am patit si eu dar nu la service ci la spital am asteptat 3 ore s aimi vina randuls i nu mai aveam ranbadre si am eisit afara sa ma plimb ma intorc si trecuse 2 persoane de nr meu ca sa imi zica asistenta ca trebuei sa iau un alt numar... mi-am bagat picioarele si am plecat :-J

    RăspundețiȘtergere
  8. Habar n-au sa se poarte cu clientii ! Pe toti functionarii/ vanzatorii astia i-as reclama, sa ramana pe drumuri ..ca m-am saturat de ei, numai nervi stiu sa-ti faca, in niciun caz sa te serveasca cum ar trebui !

    RăspundețiȘtergere