22 august 2009

Aventura Vodafone Continua

Cum am scris si in postul precedent...

HTC Diamond-ul meu este blocat la Vodafone. Credeati ca dupa deja doua saptamani de stat in service, cu un caz minor de software facut varza, mobilul a fost recuperat? Va inselati amarnic!

Deja ajunsesem la disperare cu el, asa ca acum cateva zile, ca sa poata sa imi ticneasca si mie concediul, am dat telefon la vodafone si i-am rugat sa ma aduca la curent cu situatia reparatiei ( nu cumva mi l-a sutit vreun "consultant"? ) .

Dau peste un Iulian. Iulian pare sa inteleaga ce multi nu intelegeau, anume, ca eu nu am IMEI-ul telefonului in posesia mea. Ii sugerez sa caute in "baza lor de date" ( speram ca tin asa ceva ) pentru ultimul contract de vanzare facut pe firma in cauza. Minune. IMEI-ul exista.

Iulian s-a descurcat bine cu primul service, aia aveau baza de date online. Cu al doilea insa, nu a avut noroc. Aia raspundeau doar prin e-mail. Asa ca trimite mail la ei si imi promite ca are sa ma contacteze in 3 ore cand raspund aia.

Astazi se fac trei zile de cand am vorbit cu Iulian de la Vodafone. Mi-am luat inima in dinti si am sunat la ei din nou. Am vorbit cu un Marius care i-a dat un e-mail lui Iulian. Pana maine ma suna.

Later Edit:
Eu in doua ore plec la un job. Are rost sa zic ca nu am fost contactat inca de nimeni de la Vodafone? Oare de ce nu sunt uimit?

.......

Am sunat din nou si am vorbit cu o fata. Am intales de la ea ca nici Iulian nici Andrei ( nu il chema Mihai ) nu au facut nimic fiindca aia din service nu au raspuns la e-mailurile lor. I-am spus ca daca ei nu se descurca, sa imi dea mie telefonul service-ului si ma ocup eu personal. A promis ca ma suna ea inapoi cand face rost de IMEI si dupa ce ii suna pe aia de la service. Sa vedem... Mare lucru daca nu sunt gagicile mai descurcarete.

.......

Gagicile sunt mai descurcarete. E un fapt. Astazi ma duc sa imi recuperez mobilul de la Vodafone.

5 comentarii:

  1. cu o singură corecție nu e IMI ci IMEI
    http://en.wikipedia.org/wiki/International_Mobile_Equipment_Identity

    Acest IMEI trebuie să fie pe factua cu care ți l-au vândut.

    Cel mai bine e să ceri un număr de telefon direct de la service-ul unde l-au trimis de la magazin.
    La orange de exemplu chiar au un număr scurt unde răspunde direct cineva din service.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Emil Factura e si ea in service, asta e politica Vodafone. Nici ei nu stiu unde l-au trimis. Poti sa crezi ca sunt asa de aiuriti??

    RăspundețiȘtergere
  3. Aș zice că au procedat greșit. Pe certificatul de garanție, la majoritatea producătorilor scrie ceva de genul(nu mai știu exact formularea, nu mai lucrez de vreo câțiva ani deja acolo) „Certificatul de garanție trebuie însoțit de o copie a documentului fiscal de achiziție.” Pe vremea aceea făceam noi copii și dădeam originalul înapoi clientului și la o adică e logic să se întâmple așa.

    RăspundețiȘtergere
  4. neseriosi !!
    catgoric, noi fetele suntem mai descurcarete !:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Iupiiiii! Gagicile sunt cele mai tari:D acum si pe dovedite:D

    RăspundețiȘtergere