15 decembrie 2009

Contract RDS

Upgradam linistit software-ul mobilului meu cand, deodata, conexiunea la internet moare iar eu raman cu un mobil softat prost si cu un calculator izolat de reteaua imensa numita internet.
Bineinteles ca in 2 minute am realizat ce se intampla. RDS a intrerupt iarasi abonamentul pentru ne-plata, dar sa nu credeti ca e iarasi vina mea, nu, nu este. Cei de la RDS pur si simplu nu stiu sa emita facturi. Incep sa frunzaresc contractul cu RDS citind si eu obligatiile. Eram sigur ca s-a scris ceva de notificari acolo. Intradevar gasesc ca RDS-ul se obliga sa notifice utilizatorul ( adica pe subsemnatu' ) in momentul intreruperii serviciilor. Bun.
Cu acest bagaj de cunostinte noi dau un telefon la serviciul lor de clienti si facand pe nisnaiu. O fata de acolo ma pune sa astept apoi revine si cu un ton iritat imi spune:

- Da, abonamentul dvs a fost suspendat pentru ne-plata, va mai pot ajuta cu ceva?
- Da, as vrea sa depun si eu o plangere in legatura cu faptul ca eu nu primesc nici o factura da la RDS.
- Nu la mine, la alt departament
- Domnisoara, ca sa ma intelegeti, eu lucrez cu internetul.. pe mine ma costa surprizele astea pe care mi le faceti in fiecare luna de cand am facut abonamentul.
- Da, noi le trimitem, dar sunt unele persoane care nu le primesc la dvs acolo. Nu stiati ca facturile se elibereaza la sfarsitul lunii?
- Duduie, eu nu am un singur abonament, mai am si la Vodafone, UPC, Romtelecom, etc... ei imi trimit facturi. Si pe langa asta, scrie si aici in contract ca trebuie sa ma notificati prin recomandata sau mandat postal, de ce nu primesc si eu asa ceva?
- ( vocea devine calduroasa ) Dar eu nu am ce sa fac.. nu puteti depune plangeri aici...
- Atunci, ma pot plange la OPC?
- Puteti sa depuneti o sesizare la ghiseu...
- Pai am depus, uitati, nu m-a ajutat la nimic!
- Nu stiu cu ce pot eu sa va ajut, ati depasit perioada cu 14 zile.
- Pai vad ca nu ma ajutati cu nimic, am sa ma duc maine cu banii de factura si cu o plangere.. asta va fi ultima pe care o depun la ghiseul RDS...
- Mai aveti vre-o problema?
- Nu, asta e de ajuns pentru mine, multumesc mult. O seara buna...

Si asta a fost. Acum scriu acest articol in Word in sperata ca la un moment dat va ajunge pe www. O sa intrazii si luna asta cu proiectele. Da, ce sa ii faci?!? Doar ei le trimit; Postasii sunt de vina pentru ca se tin de sotii!

6 comentarii:

  1. Eu nu primesc facturi de la RDS decat la sfarsit de an. Am primit in decembrie 2008 si o astept pe cea de anul asta.
    Probabil sunt eco-friendly

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu: azi o sa imi updatez os-ul de pe mobil la windows mobile last version
    Eu: fain
    Tu: si stau cu sufeltu la gura 20 minute sa nu il brikuiesc
    Eu: lol
    Tu: te apuci si scrii postul asta pe blog
    Eu: loooooooooool =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Gogule, mie nu mi-au cerut bani pentru internet 1 an de zile, eu ma duceam la ei si ziceam ca vreau sa platesc internetul, iar acum stau fara net pentru ca mi-a venit factura toata de 500 lei.
    Nu au treaba astia cu tehnologia!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vad ca nu suntem singurii care au probleme cu RDS. Am mai primit si pe mess cateva sesizari.

    Hai sa o punem de o plangere multipla la OPC.

    RăspundețiȘtergere
  5. Degeaba depuneti plangeri la OPC..vedeti de exemplu cazului taxei de 5 RON..Au fost depuse sute de sesizari, iar cei de la OPC doar i-au obligat pe cei de la RDS sa faca campania de instiintare in legatura cu aceasta taxa, in rest nimic...asa ca e egal cu zero. Cel mai bine schimbati providerul; mai sunt cativa jucatori pe piata si unii dintre ei chiar promit (de exemplu UPC). Si in felul asta mai scapati si de un chin: sa sunati la RDS ca aveti probleme cu netul sau sa va duceti la caseriile lor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Monis Crede-ma, cu UPC-ul am avut un alt tip de probleme, nici aia nu is mai breji.Cat despre petitie, daca toti ne-am resemna asa cu serviciile proaste, nu cred ca s-ar mai putea schimba ceva, nu?

    RăspundețiȘtergere