21 decembrie 2009

Ripoff UPC

Ca sa vedeti ca nu doar RDS-ul are probleme. Uitati ce aveti de patimit daca va faceti un abonament la UPC:

Satul de problemele cu RDS-ul am decis sa schimb providerul pe UPC. Proasta decizie!! Au venit, mi-au schimbat cablajele, mi-au instalat modemul, au plecat.

Eu, avand ambele cabluri de internet, ma hotarasc sa fac un speedtest pentru ambii provideri. Si imi iese asta:

RDS Speed Test

UPC Speed Test

RDS-ul e cel mai slab pachet iar UPC-ul e cel mai puternic cu 25 mb/s download.

Bun....

Ma hotarasc sa sun la UPC si sa anulez pachetul de internet pe care il am de doar cateva ore. Surpriza!! Daca vreau sa anulez abonamentul la internet, ma costa 200 lei noi ( 2 milioane ) taxa de reziliere ( dupa doar 24 de ore, va imaginati? ).

Acuma m-au pus intr-o dilema... sa ii las sa ma jacmaneasca de 2 milioane sau sa trec abonamentul lor pe cea mai slaba viteza ( 2 Mbps ) si sa il tin ca internet de urgenta.

Oricum, nici camatarii nu jumulesc in halul asta clientul, au si ei o etica profesionala...

UPDATE: Am citit pe internet ca pot sa nu le platesc, oricum ei nu au nimic semnat de mine in afara de o fisa de instalare.. deci ar fi in pincipiu ok, dar vreau sa pastrez cablul TV....

UPDATE II:

Am schimbat tactica. M-am hotarat sa scot ANPC-ul pe curul lor. I-am facut de cacaua la telefon si maine ma duc sa ii chelfan fata in fata.

UPDATE III:

Se pare ca nu mai e nevoie, au ajuns la concluzia ca in cazul meu nu se poate aplica "taxa de reziliere", dupa ce i-am amenintat un pic. A ramas sa ma sune cineva de la departamentul de rezilieri in 30 de zile si, dupa discutie, sa imi inchida si serviciile ( cam mult pentru o deconectare ) fara nici un cost din partea mea. Sper sa nu mai apara probleme.

Linkurile astea mi-au fost extrem de utile:

http://forum.computergames.ro/86-networking-internet/441475-ajutor-reziliere-upc.html
http://www.urbaniulian.ro/2009/02/23/probleme-la-rezilierea-contractului-cu-upc/

5 comentarii:

  1. ms pt articol,eu sunt la fel dezamagit de rds din cauza modificarii cu greuta a dns-urilor,si vroiam sa ma mut la upc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti iti spun ca e fata mare dar cand o incerci zici ca e baba. Asta e Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda , zielel astea mi-a tras dupa net cu 20kb/s, nu stiu care o fi problema reteaua mea sau de unde trag.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai fost norocos, eu nu am reusit sa scap si sa trec pe RDS, dar sincer acum nu imi pare rau pentru ca pe mine ma intereseaza mai mult sa mearga decat viteza, am avut ILINK si mergea foarte bine cand mergea dar din pacate din 30 zile imi mergeau maxim 20 iar departamentul lor tehnic era praf

    RăspundețiȘtergere
  5. @curs valutar Ar trebuii sa vorbesti cu providerul tau. Treuie sa se tina de ce a promis in contract

    @Trodat Nu e noroc...E dreptul nostru sa ne razgandim cand vrem, nu pot sa ne oblige sa le folosim serviciul...

    RăspundețiȘtergere