18 iulie 2010

Ce e nou?

Pe langa faptul ca 3 ani de articole inca lipsesc de pe noul blog si ca google-ul refuza sa imi redirectionez darkx-studios.com pe aceasta adresa pana nu termina ei de sters contul de pe google apps ( aprox. 5 zile ) . Va puteti scalda ochii intr-un nou widget cu personajele desenate de pe darkx-studios.com ( oferite de Y! Avatar ) si in noul layout/design care in mare parte nu imi apartine.

Tot in categoria lucrurilor noi intra si widgetul de traducere introdus in pagina care poate ajuta pe cei "Romanian Chalanged" sa citeasca pagina in peste 20 de limbi diferite.

Intersant este ca atat blogoul cat si fisierele atasate de el ( bibliotecile java, stylesheaturile, etc ) sunt gazduite gratuit de diverse servicii google, facand blogul asta singurul site din portofoliul meu complet gratuit!

Sper sa votati noul design ca sa am si eu un fedback la ideea asta.


UPDATE 1:

Am adus inapoi widgetul de muzica, il gasiti daca mergeti mai jos in sidebar :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu