17 iulie 2010

DarkX-Studios.com trece pe Blogger

De ce am facut aceasta alegere?

Sincer, gasesc bloggerul mult mai simplu de manageriat decat wordpress-ul care a devenit mult prea stufos pentru gustul meu. Oricum din experienta stiu ca serviciile oferite de google sunt overall mai bune si as vrea ca ds.com sa ramana un site simplu de manageriat pe care pot sa scriu in orice moment fara a ma gandii la update-uri , redesign, etc! Stiu ca majoritate persoanelor migreaza in sens invers. Dar eu nu sunt majoritatea persoanelor :)

Unde sunt restul de posturi?


Sunt pe vine :P Acum caut o metoda sa le portez pe toate de pe fostul blog wordpress pe blogger.com.

Cu design-ul cum ramane?


Ramane sa incropesc eu o tema pentru blogger extrem de rapid imediat ce reusesc sa primesc si restul de date de pe serverul meu.

Si restul site-urilor care au bloguri wordpress?


Nu ma razvratesc in potriva wordpres-ului asa ca restul site-urilor vor ramane pe wordpress si voi continua sa scriu pe ele. Singurul site care isi schimba platforma este blogul personal.

Cu domeniul ce se intampla?


Domeniul darkx-studios.com ramane, singurul lucru care se schimba este platforma de blogging.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu