29 iulie 2010

Gata cu Mutarea

Gata. Am terminat de mutat 3 ani de posturi si comentarii de pe blogul wordpress pe acest blog dar, ca la orice mutare, unele lucruri s-au pierdut pe drum. O lista cu pagube:
  • Posturile mele si ale lui Mari s-au incurcat si acum toate sunt pe numele meu. Nu se poate repara asta.
  • Pozele de la comentatori nu s-au putut aduce. Cred ca e o problema blogger - gravatar.
  • Pozele si fisierele din posturi nu sa-au putut porta . Poate intr-un viitor sa le ia cineva la mana pe toate...
  • E posibil sa fi ratat din posturi datorita inportului de cacaua marca google.
  • Toate tagurile aditionale de pe wordpress au fost sterese si s-au pastrat doar categoriile.
O alta parte urata de tot e ca tot pagerankul si seo-ul s-au pierdut ca urmare a transferului asa ca trebuie sa muncesc din nou ca sa ma fac observat de google.

Update:

Urmeaza sa fac rost si de un host gratuit pentru file sistem si asfel sa imi fac blogul permanent complet free.

Bafta, eu ma intorc la treaba serioasa de webdeveloper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu