19 august 2010

Avatarele DS.com

Probabil ati observat deja ca in bara din dreapta se incarca niste avatare simpatice care va tin la curent cu ce spun eu si Mari pe twitter.

Avatarele au aparut inca din prima versiune darkx-studios.com, desi nu atat de complexe ca cele pe care le avem astazi. La inceput, locul de dupa logo era ocupat de o animatie flash care se modifica in functie de eveniment ( acum 3 ani de halloween am avut niste bostanei razareti ) . Desi animatiile au prins la public, erau greu de modificat asa ca a trebuit sa luam o decizie: Ori renuntam la ele cu totul ori le simplificam intr-un fel in care sa le facem mai simple pentru update. Atunci a aparut ideea folosiri avatarelor de la Yahoo.
La scurt timp dupa aceea ne-am facut conturi de twitter asa ca am adaugat si twiturile ( la vremea aceea preluate din php ) la grafica avatarelor.

Cand am schimbat platforma, am decis sa luam cu noi si widgetul de avatare, de care ne atasasem si care s-a integrat perfect in noul design. Dar pentru ca php-ul nu mai e disponibil pe blogger a trebuit sa folosim java pentru statusurile de twitter. Lucru care ingreuna extrem incarcarea site-ului.

Astazi, am incarcat noile avatare care sunt scrise in AS3 si nu mai necesita ajutorul php sau java, sunt de sine statatoare. Impreuna cu evidentele schimbari grafice ( ex: preloaderele )  noul sistem este si mai compact asa ca ar trebui sa se imbunatateasca timpul de incarcare.

Speram sa va distrati folosind noul gadget. Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu