14 septembrie 2010

De ce vă tundeţi?

Mă distrează la culme că @necenzurat s-a apucat să facă mişto de fetele care au participat la treaba cu tunsul pentru o cauză nobilă.

Am citit că e o preluare după alte acţiuni din alte ţări şi că acolo a mers, dar nu înţeleg de ce cineva nu ar putea pur şi simplu să doneze banii aceia spitalelor şi cazurilor sociale fără să necesite un circ care să însoţească donaţia. Nu vreau să îi iau apărarea lui Costin dar părerea mea e că are dreptate. Se face un circ pe o treabă extrem de serioasă.

Ca să o expun diferit. E ca şi când ai face o donaţie de 2.000 euro la o secţie oncologică dar să îi predai la directorul secţiei îmbrăcat în clovn şi cu nas din ăla roşu. Se poate face aşa ceva?!? Adică da, se poate, dar ar fi de bun simt?

Sper că nu vă supăraţi pe mine, pe bune că îmi pare bine că s-au strâns bani pentru nişte cauze dar gândiţi-vă că sunt lucruri care pot fi luate în glumă şi lucruri care sunt mult prea serioase. Îmi pare rău că s-a ajuns să se facă circ pentru a se obţine ajutoare.

Ma întreb dacă Isabelle care a ajutat sute de persoane s-a tuns vre-o dată pentru bani ?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu