14 septembrie 2010

Vodafone Plusează

Apropo de postul pe care l-am scris acum ceva timp în legătură cu garanţia vodafone. Deci să vedeţi faza. M-au contactat cei de la Vodafone pe mail şi s-au oferit să mă ajute. Le-am răspuns ( e adevărat, cam după o săptămână ) dar de atunci nu am mai primit nimic de la ei ( asta a fost acum mai bine de 10 zile ) ...

Între timp telefonul a devenit insuportabil: Reţeaua nu mai merge, capacul nu se mai închide, bateria e vai de capul ei. Pe poimâine când ajung în centru mă duc să depun telefonul la garanţie, din nou cu scandalul de rigoare.

Eu sincer nu pot să înţeleg cum Dumnezeu pot să aibe tupeul să îmi trimită email de scuze şi după aceea să mă lase cu buza umflată...

Update 1: HTC-ul meu a decedat astăzi 19.09.2010 . Să se odihnească în pace până luni când mă duc să îl depun în service.

2 comentarii: