26 septembrie 2010

Hai că am făcut-o şi noi!

Ieri am plecat dis de dimineaţă către locul de întâlnire cu echipa noastră de Let's Do It. Am ajuns la punctul de înscriere şi am fost uimiţi. Extrem de puţină lume în contrast cu câţi au spus că se vor prezenta ( înteleg de pe net că au fost mult mai mulţi la alte centre ) . Am făcut cunoştinţă cu leaderul echipei noastre ( Irina Negrilă ) şi ne-am îmbărcat în autobuzul care urma să ne ducă direct la morman.

Ajunşi acolo, leader-ul nostru a avut un mic atac de panică când a văzut că o altă echipă deja curăţa locul, dar eram în România, aşa că am găsit  gunoaie din belşug trei paşi mai încolo. La mormane au lucrat Denisa, Carmen, Lavinia, Irina, Lucian, Raluca, Dan şi bineînteles Mari şi cu mine. Am strâns pe puţin 8 saci doar din prima locaţie după care jumate de echipă a migrat spre pajişti mai mizerabile.

Am rămas doar eu, Mari şi Denisa să curăţăm albia râului de gunoaie, treabă extrem de grea având în vedere că nu aveam echipamentul corespunzător şi cu toţii am avut cel puţin o tentativă de a pica în apa mizerabilă.

Spre jumatatea zilei, primaria din Clinceni ne-a adus sucuri, lucru binevenit având în vedere că puţini dintre noi am fost prevăzători şi ne-am adus apă. În jur de ora 2, după amiaza, am fost rugaţi să ne întoarcem la autobuz deşi majoritatea dintre noi mai aveau încă chef de curăţenie. Inainte de plecare, Irina şi Denisa, au făcut un ocol pe la primărie ca să le aducă la cunoştinţă faptul că râul lor e cel mai mizerabil din câte există dar din păcate nu era nimeni acolo să le asculte. Aşa că am plecat cu toţii dezamăgiţi înapoi în localitatea noastră de baştină: Bucureşti.

Overall a fost o zi extrem de faină şi promit să revin cu poze când fac rost de ele.

4 comentarii:

  1. bai dark, mai traiesti? la telefon nu raspunzi, ce faci frate?

    RăspundețiȘtergere
  2. promit sa trimit pozele cat mai curand, mai da.mi un reminder :p

    RăspundețiȘtergere
  3. @Denisa La ora 3:48 dimineata .. tu ai grija pozelor mele!?! :)) =))

    RăspundețiȘtergere
  4. mi.am amintit de ele, eram treaza din alt motiv:)

    RăspundețiȘtergere