23 septembrie 2010

Hai să o facem!! Sâmbătă e bine?

Da, aţi citit bine, sâmbătă la 8 dimineaţa avem program de Let's do it România.

Eu unul, nu merg fiindcă m-a tras curentul ecologist şi nici nu am iluzia că nu se va face din nou mizerie. Se va face ( dă-le unor manelişti cu burţile mari cam 2 ore să aducă locul la modul în care era iniţial ). Mă duc fiindcă sunt de părere că e un pas înainte către o Românie mai de bun simţ. Ştiu, sunt tâmpit şi nostalgic. Dar trebuie să înceapă undeva, nu? Haideţi băi să punem de o ţară mai acatari !!

Văd că pe twitter e frenezie, se dau posturi pe bloguri se "twittereşte" în disperare şi mă bucur că proiectul ăsta a prins la atâţia oameni. E întradevăr ceva diferit, ceva cu care românul nu este obişnuit: să strângă în urma lui.

Tot de pe twitter aflu că zoso e împotrivă şi mulţi oameni se inflamează din cauza asta. Eu nu înţeleg la ce vă aşteptaţi. Zoso e "Gică Contra" al blogosferei. El e împotriva la orice. Dacă nu ar mai fi, i-ar plonja traficul în asfalt.

Alte păreri găsiţi aici: http://www.concediaza-ti-seful.ro/2010/09/tu-sa-nu-faci-curat-nu-te-implica-nu-fi-fraier/ ( uitaţi-vă la comentarii, sunt o multime de alte persoane care au scris despre eveniment )

PS: Incă mai aveţi timp să vă înscrieţi dacă nu aţi "făcut-o" încă. Baftă.

5 comentarii:

  1. Ai echipa d-aia ? Ca vad ca e cu echipe si bla bla ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Traiasca-ti tie, citeste si tu postul inainte sa dai publicare, "Eu unul, nu merge fiindca m-a tras... "

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sorin Merci sorin pentru spell-check. Adevarul este ca functia asta e singura care imi lipseste pe blogger.

    @ACVV Sunt in echipa cuiva, nu am eu echipa :)

    RăspundețiȘtergere