02 septembrie 2010

UPC-ul e în disperare de clienţi

Acum câteva zile, ai mei, s-au cărat până la UPC ca să rezilieze şi ei două contracte. Unul pentru că am trecut la RDS şi celalat pentru că apartamentul pentru care e contractul nu mai are TV. Smile with tongue out

UPC-işti i-au luat frumos: “Primul contract a fost reziliat înainte ca legea cu rezilierea să aibe norme de aplicare aşa că taxa se aplică, cel de al 2-lea s-a reziliat astăzi…. dar… va trebuii să vă aplicăm şi pe el taxă de reziliere! ”

Vin ai mei acasă şi îmi spun şi mie faza asta, am murit de râs. Măh ăştia sunt chiar proşti !? Nu mi-a venit să cred. Mă rog, ei vroiau să se ducă direct la ANPC dar eu m-am gândit că mă pot înţelege cu tembelii la telefon ( nu ar fi fost prima oară ).


Zis şi făcut. Astăzi am sunat la UPC: Prima dată, în loc să mă transfere la rezilieri, m-au transferat la “ocupat”. A doua oară au reuşit să mă transfere la un nene de la Rezilieri. După ce îi explic încet şi ca la proşti că există o lege pe care dumnealor o încalcă, el îmi spune că “da, deci abonamentul 1 se poate rezilia fără taxă, dar cel  care s-a reziliat mai demult nu se poate”.

- Nene, d’neata înţelegi că legea cu taxă de reziliere e o lege!?!
- Nu se poate aplica retroactiv.
- Da da d’neata înţelegi că vine în clarificarea unei legi mai vechi?!?
- Da dar dvs aţi reziliat înainte de lege asta.
- Domnule dragă, voi acolo la UPC înţelegeţi conceptul de clarificare? Înţelegeţi că oricum taxa e abuzivă.. acum, alalteieri, acum 5 ani, peste 7 săptămâni de acum … taxa , tot abuzivă e !!
- Asta este o discuţie pe care trebuie să o aveţi cu un jurist ( în momentul acela mi-am dat eu seama că eu nu vorbeam cu o persoană de la departamentul de rezlieri ci mai degraba cu un om de servici care s-a întâmplat să răspundă la telefon) .… Eu nu pot să iau aşa o decizie să vă anulze taxa de rezliere.
- Mi-am imaginat, vă rog discutaţi cu o persoană care e în măsură…
- Am discutat, răspunsul este NU. Nu se poate anula taxa.
- Atunci nu îmi lăsaţi altă opţiune decât să mă adresez ANPC.
- E dreptul dvs. !
- Ştiu. Am să îl exercit. O zi plăcută…

Şi asta a fost discuţia. Ce să fac , trebuie să mă adresez la ANPC . Dacă tot e să plătesc o taxa de reziliere măcar să îşi ia şi ei o amendă bunicică. Right??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu