06 septembrie 2010

Una scurtă despre webstock10

Aş vrea să mă duc şi eu la Webstock 2010 dar sincer, mi-e frică ... mi-e frică de layout-ul lor de pe pagina cu cererea invitaţiei.

Deci hai să vedem cum fac să mă înscriu:
  1. Intru la ei pe site şi le pun acolo: Nume, Compania, Email, Twiter, Facebook, Blog
  2. Un organizator intră pe toate cele de mai sus şi mă evaluează ( salut organizatorule! )
  3. Dacă sunt un developer destul "cool" { îmi trimit o invitaţie. } else { nu }. 
Pe bune, sună ca un test. Ca o înscriere în lojele masonice ...

Staţi că mi-a explicat un coleg cum stă treaba. Deci e o chestie din aia gen creme de la creme. M-am hotărât să mă înscriu mâine.. Pe bune, adică mă consider tare, right?

Gata, am trimis şi eu un request pentru o invitaţie. Aştept răspunsul de la ei ( sper să binevoiască în a îmi răspunde, fie răspunsul în cauză pozitiv şi negativ.

Da, deci m-au respins pe mail şi m-au invitat să urmăresc conferinţa online. Aşa că am intrat pe twitter şi pe facebook şi am facut rost de o invitaţie la modul în care am înţeles că se face rost, adică de la o persoană la alta.

Care veniţi mâine, abia aştept să ne vedem acolo :)

PS: Îmi pare sincer rău că tocmai ce militam la unul că invitaţiile se pot lua fără probleme de pe site, no, recunosc că eram în eroare. Mă întreb de ce au mai pus algoritmul ăla de înregistrare pe site dacă tot ştiau că invitaţiile se dau din mână în mînă?!?


Fallow up her: http://www.darkx-studios.com/2010/09/update-le-treaba-cu-vodafone-ul.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu