26 octombrie 2010

Vodafone Sucks #1 - Găurile din Bucătărie

Ştiu că am promis să scriu săptămânal dar timpul nu mi-a permis să mă ţin de cuvânt, însă nu am uitat ce am promis aşa că vă scriu astăzi o întâmplare nasoală pe care o am aproape zilnic cu vodafone-ul.

Dintre cele 3 telefoane pe care le deţinem noi, toată familia, nici unul dintre telefoane nu funcţionează calumea într-o anumită zona din bucătărie. Un fel de triunghi al bermudelor al telecomunicaţiilor în care semnalul ajunge până la o liniuţă. Nu ştiu exact care e motivul acestei acoperiri proaste mai ales că lucrul acesta se întamplă în bucureşti nu la "Vintu de Sus".

Problema de mai sus se manifestă doar pe telefoanele care au cartela Vodafone, deci iese din discuţie o eventuală problemă cu aparatele.

Nu a fost aşa de la început. Acum mai bine de un an, îmi amintesc, nu aveam problema asta în bucătărie, dar acum abia dacă pot să mă înţeleg cu interlocutorul în momentul în care trec prin falia de acoperire din mijlocul bucătăriei.

Nu dau vina pe nimeni, însă, pentru o reţea care se laudă cu răspândirea şi calitatea acoperirii, e oarecum ruşinos că nu sunt capabili să acopere nici măcar Bucureştiul cum trebuie.

Acesta este primul post din seria celor pe care le-am promis aici. Voi continua acest demers până ce se va face ceva pentru rezolvarea problemei pe care am precizat-o în articolul de mai sus.

Săptămâna viitoare urmează unul de la colega Katiuşenka, care ne va povestii cum era cât p'aci să plătească despăgubiri la Vodafone pentru că aceştia i-au prelungit contractul fără să o întrebe.

Aştept propriile voastre întâmplări teribile păţite cu Vodafone pe twitter sau pe email la alex[at]darkx-studios.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu