23 februarie 2008

Dragoste vs Sex

Dupa multe calcule matriciale am ajuns la concluzia ca astazi, eu si prietena mea, implinim 2 luni de cand suntem impreuna.

Cu partile bune, cu gurile rele, ne-am obijnuit. Vestea buna e ca inca ne iubim la fel ca in prima zi (Mari zice ca mai mult ) :X .

i_love_you.jpg

Dar mai nou toate lumea a inceput sa ne ofere prezervative /:) si asta ma pune pe ganduri :))

  • 1. Nu vi se pare ca as avea destui bani sa imi iau singur daca am nevoie??

  • 2. De ce trebuie neaparat sa se bazeze o relatie, pe sex??


Si asta e o intrebare buna, chiar toata lumea asta care imi transforma sifonierul in sex-shop crede ca o relatie se poate baza pe sex?? Mie nu mi se pareun lucru realist /:)

Adica trebuie sa mai fie ceva acolo, o floricica, o stelutza, un fluturas, un bmweutz . Spunetzi-mi ca sunt invechit dar mie mi se pare mai important un sarut cu tipa pe care o iubesti decat 20.000 de partide cu o fata care nu iti place.

Deci, in concluzie, sfatul meu este: tineti-le sa aveti ce umfla cu apa, la vara.

PS: Aaa, era sa uit.. iub. Te iubesc mult de tot! La multi ani (ufff, ca e 12 si nu mai e ziua noastra :( )

4 comentarii:

  1. Iubita ta are foarte mult noroc cu tine! La mai multe aniversari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks Alis. Pun un semn pe comentariul tau ca sa vada si Mari :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  3. as vrea ca si prietenul meu (nu pot sa ii zic jumatate mea pentru ca nu e)sa sarbatoreasca cumva anii petrecuti impreuna...noi mergem pe 4 ani dar din pacate relatia s-a cam destramat pe parcurs , nici vorba de o dragoste mai mare...nu stiu, uneori cand stau langa el ma simt ca la inceput, simt ca nu il cunosc deloc, a devenit un strain pentru mine si chiar daca ne sarutam sau facem dragoste am ajuns sa o fac mecanic...fara sa simt nimic...

    RăspundețiȘtergere
  4. @alexandra Cel mai bine ar fi sa intrii pe dodo.ro si sa postezi un topic pe forum sau un comentariu la sexualitate. Nu pot sa ma apuc sa fac terapie pe blogul personal :)

    RăspundețiȘtergere