15 februarie 2009

Sfarsit

Duminica trecuta la o ora necunoscuta,  s-a stins din viata singurul meu frate,  Martin Theodor Raducu.  

Ai sa imi lipsesti fratelo :(

Posturi la care Radu a comentat:

Update:

Data mortii a fost pus Duminca (8/Feb/2009) spre Luni (9/Feb/2009)
Orele: 12:00 AM - 01:00 AM
Cauza Mortii : Infarct.
Cont Hi5: http://theodor-martin.hi5.com

Update 2:

Slujba de inmormantare va avea loc maine (Joi, 19 Feb 2009) incepand cu ora 10:00 AM la biserica Sfanta Vineri (Mirea Mioara Luiza nr. 8-10).

Dupa slujba, cortegiul funeral va merge pana la cimitirul "Metalurgiei" (Bd. Metalurgiei nr. 65-67).

Telefonul meu este 0727791779. Alex

radumap

5 comentarii:

  1. As vrea sa iti spun multe dar toate cuvintele mi se par inutile si lipsite de consistenta.Nu te cunosc dar iti stiu si iti simt suferinta.Sunt alturi de tine cu gandul si sufletul.Imi pare rau pentru Fratele tau si iti iti doresc putere sa treci cu bine peste suferinta asta grea.Daca te-am deranjat, te rog sa ma scuzi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Daiana,

    Sunt oameni ca tine care ma fac sa continui sa tin blogul asta in picioare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Condoleante pentru pierderea ta:(.Probabil ca orice cuvant e in plus acum,dar iti doresc sa te refaci repede,stiu ca esti puternic>:D<.

    RăspundețiȘtergere
  4. Condoleantele mele! Am auzit acum doua zile si-mi pare tare rau! Ma gandesc cu piosenie, la toata familia care a avut o astfel de pierdere! Ma gandesc in special la Nea' Martin care este in varsta si pentru care pierderea unui fiu este dureroasa. Sper sa va gasiti cu totii resursele de energie sa treceti mai departe peste acest moment. Imi pare rau sa spun ca "Sheet happens! Just go on!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Condoleante shi odihneasca-se in pace.

    RăspundețiȘtergere