19 septembrie 2010

Flugtag: Cât de prost să fi?

Abia am ajuns şi eu acasă după ce mi-am petrecut duminica în natură ca să aflu că o tâmpită şi-a rupt spatele la Flugtag. Îmi pare rău că nu am mers să văd şi eu idioţii care pot permite unor tâmpiţi să se arunce în Dâmboviţa cu un pian.

Adică, pana mea, ce şi-au imaginat că se întâmplă în momentul în care un corp cântărind să zicem vreo 80 de kg se aruncă cu un obiect din lemn masiv care pluteşte în Dâmboviţa. Credeau că fata se va ridica surescitată de aventura pe care o trăise. Greşit! Nu se mai ridică şi s-ar putea să nu se mai ridice niciodată.

E extrem de clar. Obiect loveşte apa, apa loveşte obiect cu o forţă egală. Eu tot nu pot să înţeleg cum se poate întâmpla aşa ceva? Adică nici unul dintre organizatori nu a trecut clasa a 9-a la fizică?!? Groaznic, pur şi simplu groaznic.

Film aveţi aici dacă mai aveţi nevoie : http://www.realitatea.net/o-tânără-şi-a-fracturat-coloana-vertebrală-după-ce-a-sărit-cu-un-pian-în-râul-dâmboviţa_747635.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu