17 septembrie 2010

Webstock10

A fost super katerinkă la Webstock 2010 . Am ajuns acolo şi m-am întâlnit cu colegul Dan, am urcat cu liftul ciudos până la unu şi m-am înscris la eveniment. Vodafone mi-a oferit o plasă cu tricou, şapcă şi pix ( din păcate nu sunt în stare să ofere suport serios în continuare, preferăm htc-ul reparat ) ...

Au început conferinţele; din care m-am distrat la conferinţa lui Dragoş Manac care a fost genială, dar nici Alexis Bonte nu a fost rău... în rest cam la toate am tras chiulul puţin câte puţin ca să merg să fumez cu da_bear sau Alina.

A fost o alegere proastă că nu m-am dus la "comunication" , m-am dus în schimb la "concepts" unde majoritatea speaker-ilor nu au fost ieşiţi din comun, totuşi prezentările Ancăi Bădiţa ( Let's Do It România ) , Mădălina Uceanu şi Bogdan Bocşe au fost bune.

Dintre fazele geniale trebuie să neapărat să vă spun de momentul în care tipul care lua premiu a doua oară a zis "băh, dacă sunt aceleaşi cărti, eu îmi bag PULA în ele!!" şi tot o fază tare a fost că , stând la discuţie cu da_bear şi Alina deodată văd că ăştia scot abur pe gură, zic ce naiba... cea ce mă întorc spre aerul condiţionat din  podea şi suflu: abur tată... vă puteţi imagina ce temperatură era în barul ăla dacă ne ieşea abur din gura :))

Afterparty-ul a fost lipsit de evenimente în afară de faptul că ne îngrămădiserăm vreo 100 într-un bar în care nu aveau loc decât vreo 50 de persoane.

Am râs, am glumit, nu am părăsit incinta... şi până la urmă s'o doveit a fi extrem de mijto evenimentul. Sper că la anul să mă duc şi eu pe post de speaker dacă mai sunt în ţară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu