11 noiembrie 2010

Vodafone Sucks #2 - Finalul

Astăzi, la mai bine de o lună după ce mi-a fost înapoiat mobilul stricat şi după ce mi-a fost anulată în mod ne-justificat garanţia, am decis să mai încerc o dată să aduc la viaţă mobilul, înainte să îl dau profesioniştilor adevăraţi să mi-l repare.

Aparatul a prins viaţă aproape instant. Din câte văd eu, "contactul baterie" nu este chiar "distrus" aşa cum spun cei din service-ul Vodafone. Explicaţia mea pentru minunea asta este că, probabil, după o lună de stat în dulap, bateria s-a mai dezumflat şi acum e capabilă să se reîncarce.

Urmează ca în zilele următoare să investesc într-o baterie nouă şi, eventual, o carcasă pentru Diamond fiindcă cea veche a fost paguba colaterală în încercarea tembelilor de a îndesa o baterie umflată într-o carcasă de plastic. Mă bucur însă că nu voi mai avea de-a face cu ne-profesioniştii de la Vodafone, garanţii şi în general cu Vodafone; fiindcă am trecut toate telefoanele din casă pe cartele prepaid (adevărat, cartele vodafone, fiindcă au cele mai ok oferte), uite aşa, de al dracu ce sunt.

Le-am lăsat ca amintire o factură ne-plătită care, după părerea mea, se amortizează în timpul pierdut încercând să mă înţeleg omeneşte cu ei. Dacă ei nu au fost capabili să se ţină de cuvânt atunci nici eu nu sunt obligat să mă ţin de promisiunile mele.

Să mă dea în judecată.

PS: Ne, m-am răzgândit. Le plătesc factura, nu are rost să mă pun la mintea lor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu