29 noiembrie 2010

Periculos, sau ceva?

M-a impresionat un pic ştirea despre băieţelul de 12 ani care a ajuns la şcoala de corecţie pentru că plănuia asasinatul bătăuşilor din şcoală. Am urmărit până la capăt ştirea venită pe CNN şi trebuie să recunosc că americanii sunt mult mai fraieri decât par după faţă. Eu nu cred că tânărul respectiv reprezintă un risc social, mai ales la vârsta asta. Şi de dragul argumentării am să vin şi eu cu un caz authton:

După cum probabil ştiţi dacă mă urmăriţi pe twitter, am petrecut noaptea de Halloween într-un club din centrul capitalei. După ce colegul @necenzurat a plecat spre plaiuri mai etilice a trebuit să mă întreţin socializând ( ştiu, ştiu, nu e punctul meu forte ) cu diferitele persoane de la masă.

Aşa am cunoscut-o pe puştoaica x ( numele e irelevant ) care, la doar 16 ani (cred) s-a declarat o satanistă convinsă. Eu, din păcate, nu prea cred în Satanism. Mi se pare că e o manifestare de "gică contra" dusă la extreme... anyhow; am ascultat-o preţ de jumate de oră, timp în care,s-a lăudat cu dunga roşie de pe buletin, imaginaţia vidă ( îşi imagina oameni 'tranşaţi' ) si alte tot felul de aiureli.

La finalul serii întrebarea firească este: Chiar este fata de mai sus un pericol pentru societate? Eu cred că nu tocmai din motivul care face povestea asta aşa de interesantă, vârsta. Dacă era aşa eu acum ar fi trebuit să fi fost incarcerat de mult fiindcă, la dracu, câţi bătăuşi mi-am dorit eu să decedeze subit.

Punctul de vedere al americanilor este cretin şi bolnăvicios. Nu poţi să bagi în şcoala de corecţie un copil doar fiindcă "ţi se pare" că va ajunge criminal. Eu propun să îl trimită la un psiholog la şedinţe de terapie şi după aia, au timp să îl bage în închisoare... în fond, are o viaţă întreagă înainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu