11 decembrie 2010

#BeerTweetMeet5

Părerea mea este că acest #beartweetmeet a fost cel mai reuşit din câte au existat. În primul rând a fost ţinut într-un club cu muzică pe care chiar se putea dansa cea ce a dezlănţuit spiritele rebele din interiorul celor mai serioşi twitteristi. ( pe bune, să vedeţi ce naşpa dansează unii,  doar unpic'a să vină pozele )

Bagdge-ul pentru dansator nonstop îl obţine însă Roxana Avadanei care a rezistat timp de 12 dansuri ( numărate ) fără să işi tragă o secundă sufletul. Wow, mult respect ... La capitolul băutură a existat o problemă mai ales că au participat peste 150 de persoane însetate, ea s-a terminat oficial în jurul orei 12:00 AM ( deşi s-au mai obţinut beri pe sub mână până aproape de 2:00 AM ).

Dialogul a fost limitat de muzica intensă care se mai oprea din când în când în timp ce un twitter-ist îngâna diferiţi câştigători la concursurile care au avut loc. Mixul a fost totuşi slab, a trebuit să îmi pun de cel puţin două ori mâna la urechi ca să nu fiu efectiv asurzit de greşelile ( sau poate nu ) dj-ului.

Am cunoscut multe persoane interesante şi chiar am purtat un dialog mai elevat cu o d'şoară doctor care mi-a cam pus la punct cunoştinţele în medicină ( aparent nu atâta de vaste pe cât credeam ) . Freaka de la Paraziţii a fost şi el acolo; m-am abţinut cu greu să nu "ţip ca o fetiţă" şi să fug pentru o poză ( se pare că alţi băieţi nu au avut tăria mea ) . Am preferat mai degrabă să stau ferm pe loc cu credinţa că e mai bine să nu cunoşti o legendă.

Overall a fost o experienţă calumea şi mi-a mai ridicat moralul după seria de eşecuri din ultimele luni.

Revin mâine cu un articol mai cizelat şi eventuale modificări la acesta. Aveţi în vedere că încă nu m-am trezit complet din beţie :) ( aaaa.. pare ok şi acum... )

Poze:

Primul set de poze de la @mc_vasile sunt la 
Pozele de la @_liz_b sunt la http://picasaweb.google.com/104196108844730104845/BeerTweetMeet5#
Pozele de la @LuchianC sunt la http://www.luchiancomsa.ro/index.php?/category/20

Ionuţ, de dragul de a scrie şi eu pe puncte ca şi tine am să o iau aşa:

1.) Poate că sunt eu mai mic de statură şi nu m-ai observat, dar am mai participat la vreo două ediţii. Bere moca şi în general lucruri gratis sunt pe la toate evenimentele din online, deh, aşa este protocolul se apreciază însă iniţiativa ta. Fie ea şi mai puţin sponsorizată ....

2.) Cu berea încercam şi eu să fac o glumă, acum dacă tu nu ai înţeles-o puteai să îmi dai un DM sau pe Mail şi îţi explicam cu vârf şi îndesat de ce am ales aşa o exprimare... daca nu ai citi pe sărite, poate ţi-ai da seama că a fost un feedback pozitiv.. Din câte am înţeles eu până la urmă a venit şi SMURD-ul pentru o tipă pe care aţi băgat-o în comă la concursul cu tequila. Deci, există aşa un eveniment organizat chiar de tine ...

3.) Cred că faza asta te-a supărat. Am ales să scriu "îngânat" ca să nu folosesc un cuvânt mai dur. Eu spun că ai ieşit mai bine aşa ... Pe de altă parte, tu un DJ experimentat nu ar trebuii să îţi baţi capul cu alde noobi ca mine care încearcă să "scuipe mâini" s.a.m.d


4.) Ok, te rog să reciteşti partea aia de articol pentru că nu ai înţeles nimic din ce am zis eu acolo. Citeşte încet şi atent de data asta. Ca să înţalegi şi tu, nu de alta...

În încheiere eu cred că tu eşti frustrat dintr-un motiv sau altu' . Fie nu ţi-a ieşit cum trebuie evenimentul fie nu ai avut parte de destulă "distracţie" aseară. Te sfătuiesc prieteneşte să citeşti cu atenţie ce fel de exprimare s-a folosit şi dacă articolul este sau nu împotriva ta înainte să te apuci să dai comentarii acide de 4 pagini în care să critici persoana care l-a scris.

Nu. Reformulez: nu mai da efectiv comentarii când eşti mahmur..

Zi bună

PS: Măi, eu am tras concluzia după microfonul de îl ţineai şi prezenţa perpetuă la BTM-uri că eşti organizator. Greşeala mea. Nu o să se mai repete. Atunci chiar nu înţeleg ce cauţi pe blog de îţi dai cu părerea, evident ne-abilitată. "Just use the little X on top there".

7 comentarii:

  1. Hai fratioare, ca nu vad nimic gresit. Si eu sunt ALA care refuza voluntar sa bea alcool :))) Stii tu cine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai parca s-a tinut seara petrecerea , ai pus PM in loc de AM :P

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. BeerTweetMeet e un eveniment pentru utilizatorii activi de Twitter. Pe langa asta s-a facut si o comunitate. Trist e ca atunci cand apar oameni noi, in loc sa se integreze se apuca sa scuipe mana care i-a dat bere pe moca.

    2. NU e un loc unde vei bea bere gratis pana cazi sub masa ori te ia SMURD-ul. Deci supararea ta in ceea ce priveste berea imi confirma inca o data faptul ca nu ai inteles mare lucru despre BTM.

    3. Twitteristul ala care ingana [dupa cum zici tu] sunt eu. Iar eu, am pus umarul ca DJ si MC [probono] ca tu si altii sa va simtiti bine. Iti readuc aminte faza cu scuipatul.

    4. Pe muzica de la un astfel de eveniment dansezi sau pleci, alegerea e a ta, la fel cum muzica e alegerea DJ-ului. Pana la 23.10 am pus eu, dupa care dj-ul rezident. Greseli de mixaj? Vai, mai Tiesto care esti.

    5. N-ai avut curaj sa te duci sa faci o poza cu Freaka? Sa stii ca Petre e un baiat cu foarte mult bun simt si nu te-ar fi refuzat si nu ar fi facut fitze.

    6. Ziua buna, iar cand mai scrii articole mahmure, prefera sa le editezi dimineata, nu le da publish pe loc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Punctam cu 7, 8, 9 si chiar 10. Insa cand scrii "vre-o" "citii" nu cred ca mai are rost sa iti raspund. Trebuie doar sa iti precizez ca: nu am baut alcool, antibioticele nu imi permiteau / tipa a baut singura, nu a imbatat-o nimeni [stiu de SMURD], nu am organizat eu evenimentul, am fost doar invitat. Iar despre cum m-am distrat cu aseara :) Tu sa fii sanatos, ca eu ma descurc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci te rog nu te mai chinui(i) sa imi raspunzi data viitoare. Multumesc pentru corecturi ( momentan secretara mea e in concediu.. deci, ma descurc cum pot ) . Multa sanatate, sper sa te faci bine. O zi placuta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu, eu am fost de 3, recunosc in mod deschis asta :))

    RăspundețiȘtergere